Chatilla voidaan ratkaista lyhyitä tukitapauksia nopeasti ja tehokkaasti. Chat mahdollistaa yhteydenoton asiakaspalveluun esimerkiksi kesken asiakaspalvelutilanteen. Chattiin vastaa aina ihminen, ei botti.

Chat-keskustelu on jokaiselle apteekille auki arkisin klo 8–16.
Chat aukeaa MAXXnetin oikeasta alakulmasta löytyvästä Chatti-painikkeesta:

Chatilla voidaan ratkaista lyhyitä tukitapauksia nopeasti ja tehokkaasti. Chat mahdollistaa yhteydenoton asiakaspalveluun esimerkiksi kesken asiakaspalvelutilanteen. Chattiin vastaa aina ihminen, ei botti.

Chatin kautta ei kuitenkaan tule jättää soittopyyntöjä asiakastukeen kuin erikoistilanteissa.

Vinkki: Kun chat ei ole auki, voidaan viesti-kenttään kirjoittaa kuvaus ongelmasta ja tämän jälkeen lähettää viesti ”Lähetä viesti” -toiminnolla. Tästä tulee tiketti MAXX asiakastuelle.

Chatilla voidaan ratkaista lyhyitä tukitapauksia nopeasti ja tehokkaasti. Chat mahdollistaa yhteydenoton asiakaspalveluun esimerkiksi kesken asiakaspalvelutilanteen. Chattiin vastaa aina ihminen, ei botti.