Kun asiakas tulee resepti- tai palvelutiskille, MAXXin Asiakkaan tiedoista löydät helposti ja näppärästi kaiken tarpeellisen tiedon asiakkaasta ja pystyt palvelemaan asiakasta paremmin ja nopeammin.

Kokeile esimerkiksi seuraavia kohtia asiakkaan palvelemiseksi:

  • Avoimet palvelutapaukset näyttävät, onko asiakkaalla keskeneräisiä asioita apteekin kanssa kuten saapumattomia tuotteita, tulleita tilauksia, kotiinkuljetuksia tai erityislupahakemuksia. (Katso kuva alla.)
  • Asiakkaan ostot tästä apteekista sekä aikajärjestyksessä että aakkosjärjestyksessä, joista näkee nopeasti mitä asiakas on aikaisemmin ostanut.
  • Asiakkaan muut ostot kohdasta löytyy tiedot asiakkaan tapahtumista tilanteessa, jossa asiakas esimerkiksi haluaa saman hammastahnan kuin aikaisemmin, mutta ei muista nimeä.
  • Asiakkaan laskut, niin avoimet kuin maksetut. Tästä voi tarvittaessa tulostaa asiakkaalle laskun mukaan. MAXX hälyttää, jos asiakkaalle on erääntynyt lasku, jolloin sen pystyy kätevästi asiakaspalvelutilanteessa hoitamaan. (Katso kuva alla.)
  • Lisätiedot-kohdasta saa helposti tulostettua asiakkaan viime vuoden reseptilääkeostot.