Koulutuksessa käsitellään tuotteiden ja kampanjoiden esille laittoa, selkeämpää tuotesijoittelua ja asiakaskokemuksen parantamista. Ilmoittaudu mukaan!
Lue lisää koulutuskiertueesta ja ilmoittaudu mukaan!
Katso lisää koulutuskiertueen aiheesta artikkelista: Onnistunut tilasuunnittelu johtaa parempaan myyntiin
Haluatko nostaa apteekkisi myynnin uudelle tasolle ja tehdä siitä houkuttelevamman asiakkaillesi? Tervetuloa Receptumin ja Tilatehtaan yhteiskoulutukseen!
Koulutuksessa käsitellään tuotteiden ja kampanjoiden esille laittoa, selkeämpää tuotesijoittelua ja asiakaskokemuksen parantamista. Saat konkreettisia vinkkejä ja työkaluja, joiden avulla voit tehdä apteekistasi houkuttelevamman ja toimivamman.
Koulutuksen aiheet:
- Tuotesijoittelu: Opit, miten tuotteet kannattaa sijoitella myymälässä, jotta ne houkuttelevat asiakkaita ja tekevät ostamisesta asiakkaalle helppoa!
- Asiakaskäyttäytyminen myymälässä: Ymmärrä, miten asiakkaat liikkuvat ja toimivat myymälässäsi, ja hyödynnä tätä tietoa myynnin edistämiseksi.
- Esillepanot: Parhaat käytännöt tuotteiden esillepanoon, jotta ne herättävät asiakkaiden huomion ja kiinnostuksen.
- MAXX raportit: Saat konkreettisia mittareita ja vinkkejä, miten seurata ja analysoida tekemiesi muutosten vaikutuksia.
Mitkä tuotekategoriat kasvavat myynnillisesti eniten?
Missä tuotekategorioissa on suurinta laskua?
Mitkä ovat apteekin tärkeimmät tuotteet?
Hyödyt osallistujille:
- Konkreettisia vinkkejä ja työkaluja myymälän toimivuuden ja myynnin parantamiseen.
- Uusia näkökulmia ja ideoita, jotka auttavat ajattelemaan asioita asiakkaan näkökulmasta.
- Tapoja mitata onnistumisia ja kehityskohteita, hyödyntäen dataa seurannassa.
Kouluttajina toimivat Tilatehtaan Heini Kumpusalo ja Receptumin Harri Masko. Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan MAXXnetissä.