MAXXin palvelutapaukset ovat mainio keino helpottaa työntekoa, kun kaikki asiakaskohtainen informaatio on yhdessä paikassa. Oli sitten kyse noutamattomasta lääkkeestä tai reklamaatiosta, tieto löytyy suoraan asiakkaan kohdalta. Sama tieto näkyy kaikille käyttäjille kaikilla koneilla. Käytä seuraavia vinkkejä tehostamaan työtäsi.

Tallenna erityislupahakemus palvelutapauksiin

Erityislupahakemuksen kaikki tiedot ja tilanteen päivitykset ”missä mennään,” voi tallentaa suoraan kyseisen asiakkaan kohdalle. Ei enää kansion etsimistä tai vastuuhenkilön odottamista asiakkaan erityislupahakemuksissa. Tämä säästää aikaa ja vähentää turhaa tiedon etsimistä.

Tee ennakkotilaus vähän ennen noutohetkeä

Tilaa MAXXin palvelutapaukset-kohdassa tuote asiakkaalle vähän ennen noutohetkeä. Ennakkotilaus huolehtii siitä, että tuote on noudettavissa sovittuna hetkenä. Tämä säästää asiakkaan aikaa ja parantaa asiakaskokemusta.

Hyödynnä palvelutapauskuitti

Palvelutapauskirjoittimesta tulostuva kuittilappu kertoo muun muassa kenelle tuote on menossa, onko se maksettu ja onko asiakkaaseen luvattu olla yhteydessä.  Voit laittaa tuotteen hyllyyn odottelemaan asiakkaan nimellä, lapun kera. Samaisen lapun viivakoodin lukeminen etsii palvelutapauksen valmiiksi noutohetkellä. Tämä varmistaa, että tilattu tuote löytyy nopeasti.

Yhdistä erilaisia palvelutapauksia yhdeksi

Jokaisesta tapahtumasta ei aina kannata tehdä erillisiä palvelutapauksia yhdelle asiakkaalle. Samaan palvelutapaukseen voit laittaa useita erilaisia tapahtumia kuten esimerkiksi tuotevarauksen, kotiinkuljetuksen ja erityislupahakemuksen. Näin näet yhdellä silmäyksellä kaikki asiakkaan aktiiviset tapahtumat eikä mikään unohdu.

Avoin kysymys toimii kertaluonteisessa informaatiossa

Palvelutapauksen avoimeen kysymykseen voit laittaa mitä tahansa kertaluontoista informaatiota. kuten esimerkiksi  ”Seuraavalla asiointikerralla asiakas haluaisi kanta-asiakassopimuksen” tai ”Karvahattu jäi, löytyy löytötavaralaatikosta” Kun asia on hoidettu, napsautat asian valmiiksi.