Selkeä, helppo ja kätevä ohjelma

  • 1.12.2014
Sanna Johansson, Läkkitorin Hammaslääkäriasema

Sanna Tuormala, Läkkitorin Hammaslääkäriasema

Hammaslääkäri Sanna Tuormala istuu hoitohuoneessa Espoossa Sellon ostoskeskuksen naapurissa. Läkkitorin Hammaslääkäriaseman päivän viimeinen asiakas on lähtenyt ja Tuormala klikkailee Helmen toimintoja.

“Helmi on selkeä ohjelma. Status on selkeä. Ei tässä ole oikeastaan mitään erityisen hankalaa”, Tuormala kertoo.

“Kätevä kokonaisuus yhdessä paketissa. Ei tarvitse seilata eri ohjelmien välillä koko ajan. Ainoastaan röntgenkuvat ovat eri ohjelmassa.”

Helmi on kehitetty vastaamaan kaikkiin hammashoidon vastaanoton tarpeisiin. Se on kokonaisuus, joka kattaa toimet ajanvarauksesta laskutukseen, hoitosuunnitelmasta toimenpiteiden kirjauksiin ja kirjanpidon raportoinnista tietojen välitykseen ja palkanlaskentaan.

Nopeasti jeesiä

Kuten kaikissa erikoisalojen erikoisohjelmissa, ohjelmistojen käyttöä täytyy aloitusvaiheessa opiskella. Tuormala sai Receptumin koulutuksesta hyvät eväät Helmen käyttöön. Mutta kaikkea ei koulutuksessa muista kysyä eikä kouluttaja huomaa kertoa. Toimintoja on niin paljon eivätkä kaikki hammaslääkärit käytä samoja toimintoja samalla tavalla.

“Kaikissa uusissa ohjelmissa vie aikansa tutustua niiden toimintaan. Koulutuksen jälkeen arkikäytössä Receptumilta on saanut nopeasti jeesiä”, Tuormala kiittelee.

“Tiettyjä toimintoja kaipasi vasta sitten kun oli aloittanut Helmen käytön. Suurin osa toiminnoista oli siellä valmiina, itse ei vain osannut niitä lisätä. Ja joitain asioita Receptum on kehittänyt toivomusten perusteella.”

Helmen kehitystyö saa kiitosta

Receptumin kehitystyö saakin Tuormalalta kiitosta. Ohjelma on vanha tuttu, kaikkea ei laiteta mullin mallin, mutta asiakkaiden toivomuksia otetaan huomioon ohjelmiston kehitystyössä.

“Uusia ominaisuuksia ja pieniä parannuksia on tullut matkan varrella”, Tuormala kertoo.

Ohjelmistopäivitykset, Kelan koodit sekä taksamuutokset tulevat Helmeen automaattisesti. Näin suorakorvaus Kelaan toimii myös ongelmitta.

“Taksat ja koodistot, kuten toimenpidekoodit, toimivat hyvin Helmessä. Meillä ei ole niiden kanssa ole ollut mitään ongelmia”, Tuormala kiittelee.

Läkkitorin Hammaslääkäriasemalla otettiin käyttöön eResepti keväällä 2014. Käyttöönotto sujui ilman suurempia ongelmia. Helmeen kuuluvaa tekstiviestipalvelun käyttöönottoa vielä mietitään, kuten myös nettiajanvarausta. Nettiajanvarauksen etuna on, että asiakas saa varattua ajan mihin aikaan vuorokaudesta tahansa.

Tilaa uutiskirjeemme

Tässä blogissa me ja asiakkaamme kerromme lääkehoidon trendeistä, tulevaisuuden apteekeista ja siitä, miten apteekkien liiketoimintaa kehitetään entistäkin paremmaksi. Tarjoamme lukijoille vinkkejä, näkemyksiä ja hyötytietoja. Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, niin pysyt ajan tasalla blogimme kirjoituksista.

Ota yhteyttä

Tarjoamme sinulle tulevaisuuden jo tänään!

Jätä alla yhteystietosi ja kerro mitä asiasi koskee. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Valitse palvelu, josta haluat demon. Otamme yhteyttä mahdollisimman pian ja sovimme tapaamisen.

Valitse palvelu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Receptum Oy

Vaihde ja myynti

receptum@receptum.fi
vaihde: 09-8567 8800
fax: 09-8567 8848

Postiosoite

Valimotie 1 B
00380 Helsinki