MAXXin palvelutapaukset helpottavat viestintää


MAXXin palvelutapaukset on monipuolinen apuväline asiakaspalvelun parantamiseksi ja apteekin toiminnan tehostamiseksi. Ota hyödyt käyttöön.

Helpota tilausten hallintaa

Palvelutapaukset helpottavat ja yksinkertaistavat apteekin arkea kaikissa niissä tilanteissa, joihin liittyy esimerkiksi tuotteiden tilaamista. Erillisiä muistilappuja ja -vihkoja ei enää tarvita, sillä tiedot voi kirjata suoraan MAXXin palvelutapauksiin. Näin apteekin henkilökunta on paremmin perillä asiakkaan tilanteesta, sillä tiedot löytyvät aina ajantasaisina suoraan MAXXista.

Palvelutapausten ansiosta myös tilausten purku nopeutuu. MAXXin palvelutapaukset kertoo automaattisesti, mistä laatikoista asiakkaille tilatut tuotteet pitää poimia. Tieto tuotteiden saapumisesta apteekkiin voidaan lähettää tekstiviestillä jo tavaraa purkaessa suoraan asiakkaalle.

Paranna asiakaspalvelua

Palvelutapausten Avoimet kysymykset -kohtaa voi käyttää mitä moninaisimmissa tilanteissa. Asiakkaan kohdalle voi esimerkiksi kirjata, jos hänen kanssaan on sovittu laskun maksusta myöhemmin tai jos asiakkaalta on unohtunut vaikka hattu tai käsineet apteekkiin. Näin apteekin tiskille unohtuneet tumput osataan antaa asiakkaalle seuraavalla käyntikerralla.


Räätälöi viestin kohderyhmiä

Myös kohdennettujen viestien lähettäminen onnistuu MAXXilla helposti. Voit valita viestejä kokonaisille asiakasryhmille tai valikoida viestin saajaksi tietyn joukon ihmisiä erilaisilla kriteereillä.

Näin esimerkiksi jonkin kosmetiikkasarjan tuote-esittelijän tulosta apteekkiin voidaan tiedottaa kaikkia niitä asiakkaita, jotka ovat ostaneet kyseistä sarjaa vaikkapa viimeisen vuoden aikana. Samassa viestissä asiakkaille voidaan kertoa tarkempaa tietoa tuotteen tarjouksista.